وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

سهم 25 درصدی خراسان رضوی از تیم ملی ولی اعزامی غریبانه . . .

 ایمان کمالی ، محسن عسکری خیابان و ایمان احسانی فر سه سنگنورد عضو تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی سنگاپور بودند که دیروز نیشابور را به قصد تهران ترک کردند. ابوالفضل فولادی هم به عنوان مربی تیم ملی کشورمان همراه این تیم به سنگاپور اعزام خواهد شد. این در شرایطی است که کل تیم اعزامی 15 نفر هستند سهم خراسان رضوی از تیم ملی کشورمان 25 % می باشد. 

با تمام زحمتی که سنگنوردان خراسانی برای راه یافتن به مقام های کشوری و بین المللی می کنند ولی متاسفانه هیچگاه نتوانسته اند نظر مسئولین استان را از جمله ریاست هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان ، مسئولین کارگروه های روابط عمومی ، صعود های ورزشی استان را بخود جلب کنند. گرچه که آقایان همیشه منتظر مدال هستند و اگر هم مدالی در کار نباشد به خبری کوتاه در سایتی دور افتاده بسنده می کنند.

هرکدام از مسئولین ذکر شده و نشده به نحوی باید با تیم های اعزامی از استان در ارتباط باشند ولی متاسفانه به عنوان مثال دیروز شاهد اعزامی غریبانه از اعضای تیم خراسان رضوی به مسابقات جهانی بودیم. در این اعزام فقط مسئولین هیات کوهنوردی شهرستانی و ریاست تربیت بدنی همان شهرستان را حضور داشتند تا حداقل باعث دلگرمی شوند.