وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

خبر ؛ خسته نباشید ؛ تبریک و یک خواهش از هیات نیشابور


هفته ی گذشته اعضای هیات کوهنوردی نیشابور  در یک برنامه ی یک روزه به سرپرستی آقای ایمان شاکری؛ برای اولین بار در تاریخ کوهنوردی نیشابور قله ی ملکوه را از چهار جبهه به طور همزمان صعود کردند.
نکته ی قابل توجه در این برنامه علاوه بر صعود چهار جبهه ، صعود اولین بانوی سنگنورد نیشابوری از مسیر دیواره به قله بود.
خانم فاطمه مقدادی قهرمان صخره نوردی کشور در رشته ی سرطناب به همراه آقای ایمان شاکری(مسئول کمیته ی امداد و نجات) و به سرپرستی آقای مهدی لگزیان(مسئول کمیته ی غارنوردی) تیم دیواره را تشکیل می دادند که پس از چند ساعت تلاش ، موفق به انجام این مهم شدند و توانستند برگ زرینی به دفتر افتخارات هیات کوهنوردی نیشابور اضافه کنند.


ما نیز از طرف تیم مدیریتی وبلاگ و به نمایندگی از تمامی کوهنوردان نیشابوری ضمن عرض خسته نباشید ، این موفقیت را به اعضای هیات کوهنوردی و جامعه ی کوهنوردی شهرستان تبریک می گوئیم.

همچنین خسته نباشید و تبریک ویژه ای به ریاست محترم هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان جناب آقای نیک منش داریم و امیدواریم که تلاش مضاعف و پیوسته ایشان همینطور که تا به امروز پشتیبان اعضای هیات کوهنوردی بوده ، از این به بعد نیز ادامه داشته باشد.


. . . نکته ی آخر اینکه امیدواریم هیات کوهنوردی شهرستان بر خلاف گذشته در نقش یک تشکل برای ساختن نیرو برای گروه ها ظاهر نشود؛ بلکه به تقویت اعضای اصلی خود بپردازد تا تمامی گروهها و همچنین جامعه ی کوهنوردی نیشابور بتوانند از حضور نیروها و تجربیاتشان بهره مند شوند !!!