وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

گرد همایی کوهنوردان نیشابوری

 

هفته پیش جمعی از اعضای هیئت کوهنوردی نیشابور در یا اقدام هماهنگ شده با گروه کوهنوردی سبلان (به سرپرستی رضا دهنوی) اقدام به صعود به قله جوز کردند.

این برنامه که یک گرد همایی ترتیب داده شده توسط گروه کوهنوردی سبلان به قله جوز بود با همراهی اعضای هیئت کوهنوردی نیشابور از جمله آقایان مجید نیک منش(رییس هیئت کوهنوردی نیشابور)،رضا ملا نوروزی(مسئول کمیته روابط عمومی هیئت کوهنوردی) و سید صامر ابراهیمی(پدر کوهنوردی نیشابور) و تنی چند از دیگر جوانان و نوپایان هیئت کوهنوردی نیشابور انجام شد.

در این برنامه اعضایی نیز از گروه های رسمی نیشابور مانند گروه کوهنوردی بانوان هما (تنها گروه بانوان شرکت کننده در این گردهمایی) و همچنین گروه صبا و پیشرو شرکت داشتند.

جمعیت هلال احمر هم با فرستادن چند نیرو و آمبولانس برنامه را پشتیبانی نمود که جای تشکر دارد.

این برنامه طی یک و نیم روز انجام شد. اعضای تیم پس از گرد آمدن در محل گلزار شهدای گمنام (نبش خیابان گاز) و شنیدن سخنانی از آقایان دهنوی و نیک منش راهی منطقه شدند. پس از رسیدن به منطقه تیم به سمت محل از پیش تعیین شده کمپ ها حرکت کرد و چادر ها بر پا شد و تیم ها به استراحت پرداختند.

شب بارش باران شروع شد و تا صبح روز جمعه ادامه داشت که باعث شد صعود حدود 2 ساعت به تعویق افتد تیم ها ساعت 6 صبح روز جمعه بیدار و ساعت 6:30 اقدام به حرکت کردند. حرکت کاملا ریتمیک و در دو قالب بانوان و آقایان انجام می شد.

بالاخره تیم آقایان ساعت 9:15 و بانوان 9:45 موفق به ایستادن بر روی قله شدند. تیم ها پس از گرفتن عکس یادگاری بلافاصله اقدام به فرود کردند.

در برگشت کلیه افراد تیم دعوت به صرف ناهار در روستای دهنو خالصه شده بودند که پس از صرف ناهار به 15 نفر از افراد شرکت کننده در برنامه جوایزی به قید قرعه از طرف تیم سبلان و شورای اسلامی روستای دههنو خالصه نیشابور اهدا شد.