وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

جامعه کوهنوردی شهرستان نیشابور و ریاست هیات کوهنوردی نیشابور

 

در پی گذشت یکسال از شروع فعالیت آقای نیک منش در سمت ریاست هیأت کوهنوردی نیشابور و صعود های ورزشی شهرستان نیشابور بر آن شدیم تا از جمع کوهنوردان نیشابوری چند سوال از چگونگی فعالیت ایشان در این مدت داشته باشیم.

سوالات مطرح شده از سیاستگذاری های هیأت کوهنوردی نیشابور در چگونگی روند کوهنوردی شهرستان و گروهها گرفته تا دیدگاه کوهنوردان نسبت به تقویم های هیأت  و مسائلی از این قبیل بود که پاسخ همنوردان گرامی در دو بخش اعضای هیأت کوهنوردی نیشابور و گروهها آمده است.

اعضای هیأت کوهنوردی نیشابور:

مواردی که اعضای هیأت به آن اشاره کردند ؛ بسیار جالب بود. از آنجا که ضمن تشکر فراوان از آقای نیک منش(ریاست هیأت کوهنوردی نیشابور) هیچکدام گلایه ای به ایشان نداشته و بیشتر درباره ابعاد سیاسی جامعه کوهنوردی نیشابور اظهار نگرانی کردند.

به طور مثال گلایه از اینکه ریاست هیأت با اجرای فلان برنامه موافقت کرده و برنامه نیز با موفقیت انجام شده ولی آقای فلانی از فلان گروه ناراحت شده و یا اینکه ریاست هیأت به جوانان خیلی خوب بها داده و تمامی امکانات را در اختیار آنها می گذارد ولی فلان آقا نگران استهلاک لوازم هیأت نیشابور و اینکه نکند این نیروها . . . شوند ؛ می باشد.

در صورتیکه این تلاش ها در برنامه هایی همچون:

صعود چهار جبهه جستی

گشایش چندین مسیر در منطقه روستای بار نیشابور و ایجاد منطقه سنگنوردی

صعود زمستانی دیواره زرگران

مانور های امداد و نجات

انجام برنامه های سنگین کوهنوردی در منطقه بینالود

حضور درخشان در همایش سنگنوردی اخلمد در ابتدای همین سال

و برنامه هایی از این قبیل به بار نشست و جامعه کوهنوردی شهرستان نیشابور به وضوح تاثیرات بها دادن به جوانان را حس کرد.

 

گروهها:

تعداد زیادی از کوهنوردان نیشابوری رضایت و حمایت ۱۰۰٪  خود را از این روند اعلام نموده و از حمایت بی دریغ ایشان از گروه های نیشابوری و ارتقای سطح کوهنوردی در گروهها تشکر فراوان داشتند و خواستار این شدند که در بخش آموزش همچنان که هیأت کوهنوردی نیشابور تا کنون فعالیت های چشمگیری را انجام داده از این پس نیز به این روند ادامه داده و معقوله آموزش را که می توان گفت تا حدودی انحصاری شده بود را فراگیر کند تا از تمامی پتانسیل های شهرستان نیشابور به نحو احسن و در جایگاه خود استفاده شود.

تیم مدیریتی وبلاگ:

ما نیز به نوبه خود از جناب آقای مجید نیک منش ریاست لایق هیأت کوهنوردی شهرستان نیشابور تشکر فراوان را داریم و با توجه به شرایط موجود از ایشان می خواهیم که با تمام نیرو برای صعود پله های ترقی تلاش کند و جامعه کوهنوردی نیشابور را در کنار خود ببیند.

 یک شکایت:

در پی انجام برنامه همایش سنگنوردی در اخلمد و اعزام تیم ۴ نفره هیأت؛ یکی از اعضای گروهها که یک گروه فنی و با سابقه هم هست اظهار داشته که:

***افراد شرکت کننده در این همایش از بچه های فولاد بوده اند***

باید به این بزرگوار عرض کنیم که آقایان:  ایمان شاکری ؛ علی ظفر مهاجر ؛ علی محسن آبادی و کاوه محمدیان از اعضای ثابت هیأت کوهنوردی نیشابور می باشند که به لحاظ اداره کردن سالن توانیر در شب های شنبه و چهار شنبه در شیفت فولاد به سالن می روند  نه برای عضویت در آن مجموعه و یا . . .

شکایت شدید اعضای هیأت کوهنوردی نیشابور دراین مورد خاص باعث شد که ما نتوانیم به راحتی از کنار آن بگذریم و مجبور به درج آن شدیم. از تمامی مردان کوهستان و فرزندان بینالود عذر خواهیم.