وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

بوی اشتباهی کهنه در نمایشگاه پیشرو

 

دو شنبه شب ریاست هیئت کوهنوردی نیشابور اظهار داشت که هدف از نمایشگاه پیشرو که در کنار جشنواره عکس برگزار خواهد شد ادامه همان اهداف نمایشگاه پیشین می باشد.

طبق گفته مسئولین پیشین هیئت کوهنوردی نیشابور اهداف آن دوره از نمایشگاه معرفی پیشکسوتان و زحمت کشان پیشین هیئت بود و تقدیر و تشکر از دو مربی تاثیر گذار در جریانات هیئت کوهنوردی نیشابور یعنی : ابولفضل فولادی و زری سلیمانی. 

این دو هدف بیان شده کاملا مشخص است که سرشار از اشتباه و کج روی هاست چرا که بیرون کشیدن مرحوم شدگان از خاک و هلهله راه انداختن در مورد کسانی که حتی یک عکس از آنها در دسترس نیست و دفن کردن جوانانی که در حد ملی خوش درخشیدند به جای آنان کاری بسیار اشتباه بود که در آندوره انجام شد.

طبق گفته ریاست پیشین هیئت کوهنوردی نیشابور یکی از همان اشخاصی که پیشتر ها ریاست هیئت را بر عهده داشتند پس از قدر دانی تا اکنون ارادت خاصی به مسئولین برگزار کننده نمایشگاه پیدا کرده است

باید بیان کنیم که ارادت باید به جامعه کوهنوردی نیشابور ایجاد شود نه به شخص ایشان , باید توضیح داده شود که چرا همان شخصی که ازشان تشکر شد هنوز یک حلقه طناب از زمان ریاست در دست ایشان جامانده و هنوز که هنوزه برگردانده نشده است.

جوان گرایی در هیئت کوهنوردی نیشابور همیشه باعث پیشرفت بوده و هست و خواهد بود ولی این امر در جشنواره پیش نادیده گرفته شد و شاید بتوان گفت در صورت اجرا به انحنا رفت.

روزی اشخاصی که متاسفانه در جشنواره پیشین از آنان تقدیر و تشکر شد معتقد به اخراج جوانان همان زمان بودند ولی اکنون شاهدیم که جوانان بزرگ شده اند و اشخاص مورد تقدیر واقع شده در رکاب آنان اقدام به گرفتن مدرک می کنند.

و اما در مورد دو مربی تاثیر گذار

ابولفضل فولادی را شاید بتوان بعنوان نقطه عطف سنگنوردی داخل سالن نیشابور معرفی کرد و یکی از زحمت کشان هیئت کوهنوردی نیشابور معرفی کرد که ایشان هم یکی از همان جوانان دیروز ها بودند که اکنون این چنان شاگردانی را تربیت کرده است.

ولی زری سلیمانی را در کنار ابولفضل فولادی قرار دادن کاری ناشایست و اقرار آمیز است که در نمایشگاه پیشین انجام شد. شاید کسانی چون زری سلیمانی در عرصه کوهنوردی گام هایی را برداشته باشند ولی نباید آنها را این چنان بزرگ نمایی نمود و کار را به جایی رساند که دیگران را پله کردند و دوستداران خویش را به اوج رساندند.

از مسئولی کنونی هیئت کوهنوردی نیشابور خواهشمندیم اشتباهات گذشتگان را تکرار نکرده و تجربیات آنان را چراغ راه خود نمایند.