وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

اولین تست تیم کلونی استان خراسان رضوی

 

دیروز پنج شنبه 23/10/89 اولین تست تیم کلونی استان در زمان تصدی گری حسین امانی شروع شد.  

رضا فتحی , هیمالیا نورد و مربی ارزنده نیشابوری , که همیشه کمک شایانی  برای بلند کردن وزنه های استانی برای هیئت کوهنوردی مشهد بوده اینبار هم مربیگری بخش بانوان تیم کلونی را بر عهده دارد. برای وی و همچنین تعدادی از کوهنوردان نیشابوری که در این تست ها شرکت کرده اند آرزوی موفقیت می کنیم.

ساختار شکنی در هیئت کوهنوردی نیشابور


دیشب رییس سازمان تربیت بدنی نیشابور , جناب آقای امینی , در رابطه با تعیین مسئول هیئت کوهنوردی نیشابور با تعدادی از صاحب نظران هیئت و روسای گروه ها جلسه داشت.
آقای امینی به عنوان نفر اول متولیان ورزش نیشابور در این جلسه پیرامون اوضاع هیئت کوهنوردی نیشابور و همچنین سازمان تربیت بدنی سخن به میان آورد و در ادامه جلسه از حضار خواست که نظرات و سوالات خود را بیان کنند.
وی در پایان جلسه با بررسی نظرات مطرح شده و پاسخ دادن به سوال های پرسیده به طور واقع بینانه , از کلیه افراد خواست که طی هفت روز که جلسه بعدی د ر همین قالب تشکیل می شود سه نفر را به عنوان پیشنهاد برای ریاست هیئت کوهنوردی نیشابور نام ببرند.
از آقای امینی تشکر می کنیم که با برگزاری این جلسه ساختار تصمیم گیری در هیئت کوهنوردی نیشابور , که جمع شدن تعدادی از بزرگان این رشته در پشت درهای بسته بود, را شکست و به همه کوهنوردان اجازه داد تا در یک فضای کاملا برابر نقطه نظرات خود را بیان کنند.

از سعید امینی ثانی تا پدرام پوجانی

سال۷6 بود که سعید امینی ثانی در تفکر گذر از پله های ترقی کوهنوردی ,  پا به گروهی مشهدی گذاشت و در اولین گام وارد غار پراو شد و دیگر خبری جز جنازه وی از وی نشد و این شد  اولین و عمیق ترین زخمی که بر گرده کوهنوردان و جامعه کوهنوردی نیشابور نشست! ادامه مطلب ...