وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

کمی با تاخیر(به کرسی نشستن حبیب الله فتح آبادی)

 

دوشنبه گذشته در جلسه هیئت کوهنوردی نیشابور حبیب الله فتح آبادی به عنوان ریاست جدید این هیئت معرفی شد.

در این جلسه که سید صامر ابراهیمی ، مجید نیک منش ، ایوب امین الرعایا به همراه تنی چند از دیگر کوهنوردان و سرپرستان گروه ها و همچنین تعداد زیادی از اعضای گروه های دانش و مهتاب حضور داشتند در ابتدا طبق روال گذشته گزارش برنامه های انجام شده ارائه شد. خانم لطفی انتصاب فتح آبادی را به وی تبریک گفته و آمادگی خود و گروهش را رسما برای کمک به وی اعلام نمود ، در ادامه با تبریک مجید نیک منش به آقای فتح آبادی با ذکر سوابق مدیریتی ایشان , برای وی آرزوی موفقیت کرد , سپس امین الرعایا هم با به میان آوردن اخلاقیات فتح آبادی ، او را فردی شایسته و مناسب برای این امر دانست.

فتح آبادی نیز پس از تشکر از جمع حاضر و پیشکسوتان نحوه انجام این مسئولیت سنگین را ابتدا توکل بر خدا و سپس با همکاری و همیاری دوستان خویش و بزرگان و رفقا ذکر کرد و از خودش به عنوان یک هماهنگ کننده نام برد.

وی که دارای صمیمیتی بی نظیر در گفتار است خاطر نشان کرد که عمومیت برنامه های کاری خویش را بر ایجاد زیر ساختار های قوی در هیئت کوهنوردی نیشابور و همچنین ایجاد همیتی جمعی در این مکان بنا خواهد کرد.

ابوالفضل فولادی هم به عنوان مربی و مسئول واقعی کمیته صعود های ورزشی که فعالیت وی وزنه اصلی هیئت کوهنوردی نیشابور است بیان کرد که تا کنون با حداقل ها ساخته و انتظار زیادی از فتح آبادی ندارد و بیشترین انتظاری که از وی می رود حمایت روانی سنگنوردان و حضور بیشتر در کنار آنان است.

پس از اتمام جلسه ، مجید نیک منش اطاق های در اختیار هیئت کوهنوردی نیشابور را به فتح ابادی نشان داد و کار خود را به طور کامل تحویل داد.

به نیک منش خسته نباشید می گوییم و برای فتح آبادی آرزوی موفقیت می کنیم. 

 


پاورقی :

  • جالب است بدانید که در اینچنین جلسه مهمی جای گروه های زیادی خالی بود و فقط فتحی ، لطفی و اسکناسی از سرپرستان گروهها حضور داشتند.
  • در طول سخنان بیان شده نیز تکه اصوات دلسرد کننده ای از شخص محترمی به گوش می رسید که روی صحبتش با فتح آبادی بود . . . 
  • سوالاتی از یک پیشکسوت نیز جلسه را به درازا و خستگی کشاند که ای کاش نمی شد چرا که سخنانی تکراری بود
  • مربی عزیزمان فولادی گویا از یاد برده که سنگنوردی داخل سالن همیشه بار سنگین هیئت کوهنوردی نیشابور و بوده . . .(گرچه که بی انصافی است نگوییم ایشان با حداقل می تواند بیشترین بازده را داشته باشد) 
  • eroika , علی ظفر مهاجر , آبتین هم به آقای فتح ابادی در کامنت ها تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت دارند.