وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

دعوت به جلسه انجمن غارنوردان ایران

 

سلام به اهالی دنیای پر رمزو راز زیر زمین ، شماکه همچون فلاوستونها زیبا و مثل دراپری یکدست و متصل و بسان بی کربنات سدیم حلال و بانفوذید،شما  که با  عبور ازدالانهای تنگ و تاریک هر سیاهرگی وبا واردشدن به دو دهلیز سخت وبد قلق قلب هرجنبنده ای را تسخیر میکنید. مدتی است از غارتنهایی دل ما بی خبرید.شما را اسفند چشم در راهم .

لگزیان 

در پی رسمی شدن فعالیت های انجمن غارنوردان ایران ، جناب آقای لگزیان ,نماینده انجمن در نیشابور, از کلیه غارنوردان نیشابوری برای شرکت در جلسه ای مورخ 12و13/12/1389 که اولین گردهمایی رسمی غارنوردان ایرانی در قالب انجمن می باشد و برای انتخاب اعضای هیئت مدیره انجمن غارنوردان ایران تشکیل شده است دعوت به عمل آورده است.برای انجام هماهنگی های لازم لطفا با آقای مهدی لگزیان 09153522300 تماس گرفته شود. 

ادامه مطلب ...

صعودی با هزینه بالا و تحریم جبهه جنوبی بینالود

 

صعود های مناسبتی هرساله در ایران برگزار می شود و همیشه برای کوهنوردان , میدانی برای آشنایی با یکدیگر و زمینه ساز یادگیری برای جوانان و همچنین انتقال تجربه ها به نسل های جدیدتر برای بزرگان و پیشکسوتان کوهنوردی بوده است. جدای از این مسائل , شناساندن فرهنگ بومی و ملی هر استان و شهر و همچنین رونق گرفتن کوهنوردی در محل برگزار شدن این صعود ها و بالاتر رفتن مسائل توریستی باعث شده است که استان ها و شهرستان های مختلف همیشه برای گرفتن امتیاز میزبانی این گونه حرکت های ملی با هم رقابت داشته باشند.

حال بشنوید از اوضاع و حال و احوال صعود سراسری امسال که در قسمت آقایان در خراسان رضوی برای صعود به قله بینالود انجام شد:

ادامه مطلب ...

موفقیت نیشابوری ها

 

باشگاه کوهنوردی بینالود نیشابور با موفقیت بازگشت. تیم 6 نفره نیشابوری ها که هفته پیش عازم صعود بام ایران دماوند شده بود با موفقیت از صعود بازگشت. 

حرکت با تاخیر نیشابوری ها

  

باشگاه کوهنوردی بینالود نیشابور که قرار بود سه شنبه مورخ ۱۲/۱۱/۸۹   عازم دماوند شود به دلیل شرایط نامساعد آب و هوا حرکت خود را به تاخیر انداخت و فردا عازم تهران و صعود بام ایران خواهد شد.

ادامه مطلب ...

کمی با تاخیر(به کرسی نشستن حبیب الله فتح آبادی)

 

دوشنبه گذشته در جلسه هیئت کوهنوردی نیشابور حبیب الله فتح آبادی به عنوان ریاست جدید این هیئت معرفی شد.

ادامه مطلب ...

معارفه ریاست جدید هیئت کوهنوردی نیشابور

 

جمعی از بزرگان و پیشکسوتان هیئت کوهنوردی نیشابور امروز صبح جلسه ای با رییس اداره تربیت بدنی نیشابور داشتند. در این جلسه جناب اقای حبیب الله فتح آبادی به عنوان ریاست جدید هیئت کوهنوردی نیشابور و مورد قبول کوهنوردان نیشابوری به اقای امینی معرفی شد تا حکم ابلاغ ایشان صادر و مراحل قانونی برای تصدی گری ایشان در پست ریاست هیئت کوهنوردی نیشابور طی شود.  

 

در ادامه می توانید مشخصات فردی وی را مطالعه کنید:

ادامه مطلب ...

اولین صعود زمستانه دماوند نیشابوری ها در سال ۸۹، باشگاه بینالود

 

دیشب در جلسه هیئت کوهنوردی نیشابور ، ایوب امین اارعایا (از اعضای گروه کوهنوردی بینالود) ، پس از ارائه دادن گزارش صعود قله شاهوار که از برنامه های اماده سازی صعود به بام ایران بوده گفت که سه شنبه آینده این باشگاه عازم دماوند خواهد بود, ایشان در مورد جبهه انتخابی اظهار کردند که : " در صورت افزایش ثبت نام اعضا بیش از 7 نفر فعالیت بر روی جبهه جنوبی و در غیر این صورت جبهه شمالی در اولویت می باشد". 

"برای کلیه افراد تیم ابتدا سلامتی و سپس موفقیت در صعودشان را از درگاه خداوند متعال خواستاریم"